Jippi!

Jag känner mig riktigt glad och har gjort det i några dagar nu. Det känns som att jag kanske också har en chans att få ett bra och stabilt liv. Jag har världens bästa pojkvän och utan han tror jag aldrig att jag hade klarat alla motgångar. Det är tack vare han som jag är en bättre människa idag. Mitt hjärta tillhör dig, min älskling <3
Jag känner verkligen ett behov utav ett jobb, men nu har jag fått in en fot på ett ställe iaf. Det kommer ta tid att få ett jobb, men det får ta den tiden det tar. Det kommer vara värt det.
Jag känner mig verkligen som en helt annan människa.
Nu blir det en rök paus och sedan krypa ner i soffan med älsklingen och spela lite. Nördarna<3
 
Här kommer några utav mina favorit bilder, bara för att jag är på så bra humör =)
 
 
 
 
 
 
Jag tycker att snön kan komma nu! Jag vill ut och fota fina snö bilder!
 
XoXo Saara

Kommentera här: