Modellen!

I Måndags var jag så grymt sugen på att fota lite porträtt bilder. Så jag hörde av mig till min kompis C,som har sagt tidigare att hon kan ställa upp som test modell. Jag känner att jag vill börja öva lite på porträtt. Så vi gick ut till en fint ställe i närheten och fotade lite. Hon är så lätt, hon har inga problem att vara framför kameran. Jag måste även få tillägga att C är en sjukt underbar vän, hon är alltid så glad och hennes leende smittar av sig.
Ni får gärna säga vad ni tycker om bilderna, själv blev jag väldigt nöjd. Hoppas att C blev de också =)
 
 
 
 
 
 
XoXo Saara

Kommentarer:

1 Anonym:

(Y)

2 Sanna :

Det blev ett par riktigt fina bilder må jag säga :) det ska bli roligt när du fotar mig och Alex sen ilf :)

Svar: Tack så mycket :) ja de ska bli roligt :)
Saara

3 carro:

Det blev väldigt fina bilder :) du är duktig och det var faktiskt väldigt kul så jag ställer gärna upp igen :) och tack för det fina inlägget, jag är väldigt glad och tacksam över att ha en vän som du i mitt liv :) ♡

Svar: Tack gumman :) de va väldigt roligt att fota dig och du är så lätt att ha och göra med :p vill gärna fota dig igen :) du är en av dom få underbara människorna som finns :) <3
Saara

4 c:

Bilderna blev jättefina :) ställer gärna upp igen, det var riktigt kul :) och tack för det fina inlägget, jag är väldigt glad och tacksam över att ha en vän som dig i mitt liv :) ♡

Kommentera här: