#NoHateSE

Imorgon är det som sagt NoHate dagen. Om ni kanske hade missat de. Jag har inte hunnit fota för de som jag tänkte. Ska verkligen försöka hinna de imorgon!
NoHate dagen är till för kärlek istället för näthat. Det finns alldeles för mycket näthat nu förtiden. Så varför inte dela med dig utav något positivt som du vart med om på internet, t.ex. en fin kommentar som du kanske fått på bloggen, eller lyfta fran en person som alltid finns där. Eller bara allmänt lägga upp en bild på händer formade som hjärta, för att visa att man är emot näthat!
 
Så mitt uppdrag imorgon på min lediga dag blir att ta lite foton! Passar utmärkt!
 
jag lägger upp en utav mina favorit bilder på mig själv. Och nu när det ändå handlar om näthat så skulle jag vilja förklara att detta hade jag aldrig gjort för bara några år sedan. Lägga upp bilder på mig själv så här på internet. Jag har alltid haft så sjukt dålig självkänsla och självförtroende, har aldrig tyckt om mitt utseende. Men sedan jag träffade min underbara pojkvän K så har mitt självförtroende stigit mer och mer hela tiden. Utan han så tror jag inte att jag hade börjat tycka om mig själv. Och lägga ut bilder på mig själv (som dessutom är tagna utav mig själv) är en utmaning för mig själv. Och det känns helt rätt än så länge faktiskt. Trivs med mig själv idag!
 
 
XoXo Saara

Kommentera här: