Tråkigt väder!

November har vart en utav de tråkigaste månaderna på vänligt länge. Jag har inte kännt att jag haft orken till att göra någonting på senaste tiden. Vädret påverkar verkligen ens humör, när det är sådant grått och tråkigtväder som vi haft i november så blir man väldigt deppig. Jag får i alla fall en skön känsla när alla julbelysningar har kommit upp i våran lilla by som vi bor i. Allt blir så mycket mysigare då.
Aja, tänkte att ni skulle få veta vad jag gjorde igår. Först var jag i stan och lämnade in lite cv på olika ställen. Eftersom jobbet på hotellet bara är ett vikariat på obestämd tid (atagligen ett ganska bra tag), så vill jag ha ett annat jobb. Ett jobb där jag inte behöver oroa mig över att jag kanske inte får jobba där så länge. Det fanns så klart inga lediga tjänster just nu, men dom har mitt cv nu i alla fall och arbetsförmedlingen kommer bli glad för att jag lämnat lite cv. Sedan på kvällen så åkte jag, älsklingen och två kompisar på bio och såg den efterlängtade Hungergames filmen. Den var riktigt bra tyckte jag, nu ska bara den sista filmen komma ut. Och om några veckor är det dags för nya Hobbit filmen! SÅÅÅÅ taggad!
 
 
XoXo Saara!

Kommentarer:

1 Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sjukt fin bild :)

Svar: Tack så mycket :D
Saara

Kommentera här: