Min sammanfattning av julen!

Under julen var vi i Göteborg hos min sambos syster. Riktigt trevligt. God mat, trevligt sällskap och härlig stämning och till sist så fick vi faktiskt snö på julafton (de la sig aldrig på marken men det snöade i alla fall). Kunde inte blivit en bättre jul. Fick de jag önskade mig och fick vara med folk jag bryr mig om (förutom min dotter som var hos sin pappa). Jag tog även en del bilder under julen och tänkte att ni skulle få se några.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni alla där ute har haft en bra jul och jag ber om ursäkt för sena bilder.
Jag kan även berätta lite fort om resten av min ledighet. Jag, älsklingen och K åkte på en kryssning (min första), det var riktigt roligt. Och sedan kom ju nyårsafton och då gjorde vi inget speciellt, var hemma och tog de lugnt, eftersom jag jobbade dagen efter. Spelade lite bingo lotto, hade trevligt och spelade lite sällskapsspel och kollade på raketer. Ni fick en sammanfattning utav min julledighet, lite sent men ni fick det i alla fall.
 
XoXo Saara!

Kommentarer:

1 Natalie:

fin blogg!

Svar: Tack så mycket :D
Saara

Kommentera här: