Skönt med lördag!

Denna lördag har vart väldigt skön. Tog det väldigt lugnt på förmiddagen, sen efter lunch gick vi för att möta upp C&R med barnen och gick till Utsikten för en fika. Följde med C&R hem så barnen fick leka av sig lite. En skön promenad hem (tyckte jag iaf), den lilla tyckte mest att det var läskigt. Det var ju mörkt och vägen ligger precis bredvid en skog. Men vi kom hem och då var det dags för maten. Så nu sitter vi och myser i soffan, ungen äter godis och kollar på barnprogram. Jag sitter och redigerar lite bilder som jag tog i torsdags.
Det sista utav denna helg ska jag verkligen njuta utav. Jag tackade ja till lite jobb igår, vilket resulterar i att jag jobbar från måndag till tisdag veckan efter. 9 dagar i sträck! Jag kommer vara död. Förvarnar er redan nu, att det kanske kommer vara lite tyst här nästa vecka.
Nu ska jag fortsätta att redigera bilder. Kanske hinenr visa er fler bilder ikväll, här får ni en bild så länge.
 
 
XoXo Saara

Kommentarer:

1 c:

Himla fin bild på en fin tjej :)

Svar: Tack så mycket gumman :) <3
Saara

Kommentera här: