Vilka idioter det finns!

Blev så fruktansvärt arg igår. Efter jobbet stog jag och väntade på att min sambo skulle hämta mig, då passade jag på att kolla igenom facebook. Fick syn på en vit katt som någon hade laggt ut i en grupp här i komunen och det var våra kompisars katt. Det visade sig att någon hade kört på honom och stuckit därifrån. Det var en kvina som hittade honom på vägen och körde honom till animalen, då han fortfarande levde. Han hade fått så mycket inre skador att han inte överlevde. Så på eftermiddagen igår åkte jag, min sambo och våra kompisar iväg och begravde honom. Så mycket sorg för den katte, han va grymt mysig och nu är det väldigt tomt utan han.
Men snälla, kan någon förklara för mig hur man kan köra på en katt och sedan bara köra därifrån? Fattar verkligen inte hur man kan lämna en individ för att plågas. Blir så otroligt arg över sådant!!
Tyvärr så har jag ingen bild på katten, men han var en helvit, mysig katt!
 
 
 
Ni får en bild på en söt liten gris idag!
 
XoXo Saara!

Kommentarer:

1 c:

Det finns hemska människor.. men tack för stödet, för att ni var med och sa hejdå och för att ni gjorde en sorglig stund fin. Det betyder massor ♡ akilles blev alltid så glad när ni kom och jag tror att han kände att ni var där en sista gång ♡ tack för att ni är så sjukt fina vänner ♡

Svar: Klart att man ställer upp för så underbara vänner! Han var väldigt omtyckt, och det var skönt att få säga hejdå till honom en sista gång<3 Tack själva för att ni är så underbara vänner <3
Saara

Kommentera här: