2 år!

Idag är det DEN dagen! Jag och världens bästa kille har vart tillsammans i 2 år idag! Han lyste verkligen upp mitt liv, jag trodde verkligen inte att det fanns några bra killar i den här världen. Men när man minst anar det så dyker den rätta upp. Det finns något som heter äkta kärlek, och jag har hittat min! Han var den sista pusselbiten som fattades i mitt liv.
Det går inte ens att förklara hur det känns när man hittat personen man vill dela resten av sitt liv med. vad som än händer så är livet underbart, bara man har sin andra hälft vid sin sida. Sedan första gången jag såg honom vid busshållplatsen för ca 3-4 år sedan, så har han alltid vart ögongodis för mig, så sjukt snygg. När vi började träffas undrade jag ibland vad han såg i just mig. Men han ville dela sitt liv med mig på samma sätt som jag ville. Helt sjuk känsla.
Jag har aldrig vart en sådan tjej som drömt om att gifta sig, men sedan jag träffade min underbara kille så känner jag att jag skulle kunna gifta mig med honom. Jag vill verkligen gifta mig med honom! Han är verkligen min sanna och stora kärlek!!!
 
 
Jag älskad dig K. Utav hela mitt hjärta! Love you today, tomorrow and for ever!
 
 
 
XoXo Saara!

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Ååå grattis på 2årsdagen :D <3

Svar: Åh, tack så mycket :D
Saara

Kommentera här: