Nu så!

Nu har jag sagt ett bra tag att jag ska kolla igenom mina bilder från förra helgen.Då jag var ute i skogen med min dotter, det var riktigt mysigt. Så det blev lite kort då som jag har velat visa er. Och nu äntligen har jag tagit tag i att föra över och kolla igenom bilderna.
Jag har vart så himla seg ett tag nu. Jag jobbar varranan helg och sedan har jag jobbat ganska mycket i veckorna, men denna vecka jobbar jag bara en dag, skulle egentligen vart ledig hela denna vecka. Men dom ville ha in mig. Det känns så roligt att dom ber just mig hoppa in extra när det behövs.
 
Nu tillbaka till bilderna, jag blev riktigt nöjd med bilderna på min dotter, det är så roligt att fota henne!
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag kolla igenom resten utav bilderna och sedan måste jag gå ut en stund och få lite frisk luft, kan inte sitta inne hela dagen!
Ha en fortsatt bra dag alla!
 
XoXo Saara

Kommentera här: