Saknar!

Usch vad jag redan saknar sommaren och värmen! Jag tror inte jag kommer överleva denna vinter, det är redan sjukt kallt ute. Det kan ju iallafall sluta blåsa!
Hoppas att vinter halvåret går sjukt fort. Så värmen kommer tillbaka så snart som möjligt.
Aja, denna helg är jag ledig och den spenderas med min dotter. Denna vecka har vart skön, jobbade i onsdags, va på möte i torsdags och sedan jobbade som vikarie (på ett dagis jag vikarierade på under våren) i fredags. Eftersom min anställning bara är på 50% så står jag kvar som vikarie där. Nästa vecka kommer jag endast vara ledig en dag. Då jag behövdes som vikarie på dagiset. Så vissa dagar jag är ledig från mitt jobb på hotellet så kommer jag ställa upp så mycket jag kan på dagiset.
Och sedan har jag bestämmt mig för att gå långt med mitt fotande!
Önska mig lycka till!! Behövs!
 
 
 
 
 
XoXo Saara!

Kommentarer:

1 c:

Lycka till! :) med dina fina bilder så blir jag förvånad om du inte går långt :)♡

Svar: Naw, tack så mycket gumman :) <3
Saara

Kommentera här: