Tävlar!

Igår var jag på en fotokurs som jag vann för någon vecka sen på en blogg. Och vi var fyra stycken som vann fotokursen och en utav oss kan vinna ett nytt objektiv. Jag hoppas verkligen på att det blir jag!
Så nu har jag skickan min tävlingsbild till henne och är med och tävlar om objektivet.
Det känns som att mitt liv börjar vända lite. Jag har som sagt fått en provanställning på 3 månader och det är jag väldigt glad över. Då kanske man kan få ordning på livet. Det är inget drömjobb, men jäklar vad jag trivs där. Jobbet är roligt och arbetskollegorna är jätte trevliga.
Sedan så har jag ju vunnit en tävling, vilket är typ första gången i mitt liv. Så nu kanske man kan få ordning på resten jutav livet också. Känns så otroligt skönt. Äntligen min tur att få njuta fullt ut utav livet.
 
Här får ni en gullig bild på en anka från förra veckan när jag var ute och fotade.
 
 
XoXo Saara

Kommentera här: