2-dagars!

I helgen var det folkrace. På lördagen åkte jag upp med älsklingen och min dotter, vi missade halva tävlingen. Men vi hade roligt ändå. Sedan åkte vi hem, lämnade min dotter och packade. Åkte sedan tillbaka till tävlingen och sov där med några kompisar. Det var inte den roligaste natten jag vart med om. Jag är så frukansvärt rädd för åskan och blixt. Så jag fick panik, slutade med att vi sov i bilen istället. Jag kom på att jag inte tagit med min kamera, det skulle jag ha gjort. Min pappa, hans fru och min bror gick vidare till dag två (söndag). Det var bara pappa gick till final och han gick till A finalen. Han körde så grymt bra. Men sedan under finalen så blev det en rullning. Synd att inte kameran följde med. Så ni får en bild på min pappa från en gammal tävling.
 
 
Stort grattis till pappa som kom till A finalen!
 
XoXo Saara

Kommentera här: