Fri som en fågel.

Måndag idag och jag börjar bli sjuk, så idag ska jag vila och göra allt för att bli frisk. Sen är det dags att försöka få igång lite saker i mitt liv, hoppas att det inte tar för lång tid. Ibland önskar jag att jag vore en fågel, eller i alla fall hade vingar. Så man ibland bara kunde flyga iväg och fly från verkligheten. Ordspråket fri som en fågel är något som jag gillar. Fåglar är verkligen fria, då dom kan lyfta och bara flyga iväg om dom vill. Det är något jag gärna skulle vilja göra ibland.
Btw så ska jag någong gång när det finns mer pengar över så ska jag tatuera in fjädrar ocg fåglar =) Det kommer bli awesome.
 
 
 
 
Just nu sitter jag och väntar på att Sims 3 spelet är klart så jag kan spela lite tillsammans med Ipren och nässpray =)
 
XoXo Saara

Kommentera här: