Jul i Göteborg!

Igår var det julafton och en underbar dag. Blev otroligt glad för alla mina fina julklapp. Och min helt underbara älskling gav mig mitt objektiv som jag ville ha. Tänkte ju köpa de nu efter jul, men behövs inte längre! Fick även Bingos Fotobok utav älsklingen och svärmor. Utav mamma fick jag Björn Borg trosor och något knep och knåp sak (som jag även lyckades lösa). Fick även pengar utav svärfar, älsklingens mormor & morfar, farmor & farfar. Sedan fick jag och älsklingen en gemensam julklapp utav hans syster och hennes kille, biobiljetter och presentkort på pizzahut. Passar oss perfekt. En perfekt jul för min del!
Jag har även tagit en hel del kort, men inte orkat fixa bilderna idag. Så de får ni se någon annan dag.
Hoppas alla andra har haft en bra jul. Någon som fått någe spännande?
 
 
Ni får lite juliga bilder så länge iaf!
 
 
XoXo Saara

Kommentera här: