Höst!

Jaha, nu har oktober månad börjat! Känns helt sjukt att tiden kan gå så fort. Jag har redan jobbat på hotellet i över en månad, och jag och min älskling har vart tillsammans i två år om 1,5 vecka. Det är sjuk va tiden går fort.
Jag försöker tvinga min pojkvän till att vi ska ta fina kort på oss tillsammans, speciellt med tanke på att vi har årsdag väldigt snart. Då tycker jag att det skulle vara kul med lite kort på oss. Får se om jag lyckas få med honom någon dag snart.
Från det ena till det andra! Nu har min helvetes vecka börjat, men än så länge är det inte så jobbig. Kanske beror på att jag var ledig igår. Men nu blir det att jobba fredag, lördag, söndag och måndag. Har inte kollat upp hur jag jobbar nästa vecka, hoppas på en ganska lugn vecka :) Fick ett skönt sms förut idag, skulle ha börjat kl 6 imorgon. Men jag behöver inte vara på jobbet förrän kl 8. Fy så skönt!
Men nu blir det att varva ner en stund och sedan krypa ner i sängen.
Jag hoppas på att jag hinner lägga upp lite nya bilder i helgen.
idag får ni nöja er med två utav mina favorit bilder just nu! Super nöjd med dessa bilder!
 
 
 
 
En bild bild på mig och en på finaste vännen C!
 
XoXo Saara!

Kommentera här: