Torsdag!

Just nu fixar jag lite bilder ifrån i helgen, då det var min barn helg. Vi var ute i skogen och jag passade på att ta kort på den lilla krabaten. Hon är rolig att fota med all hennes energi. Så nu vet ni vad jag gör just nu.
Idag är det en ledig dag, sedan jobbar jag hela helgen. Jag tror att det går bra på min provanställning. Dom verkar gilla mig på jobbet, både mig som person och även min arbetsinsats. Jag hoppas verkligen att jag får jobba kvar där efter provanställningen. Aja, nog snackat om jobb.
Idag denna tråkiga torsdag händer det nog inte så mycket. Jag skulle verkligen vilja gå ut och fota men det regnar till och från hela tiden. Så jag får nog ta och fixa lite med mina bilder. Hoppas att det kan vara uppehåll någon dag nästa vecka när jag har några dagar ledigt.
Här får ni en bild på min vid den underbara väggen!
 
 
XoXo Saara!

Kommentarer:

1 Sara:

Älskar bakgrunden på bilden :)Snyggt !

Svar: Visst är den snygg :) tack så mycket :)
Saara

Kommentera här: