Söndag!

Igår efter jobbet så ville jag bara umågs med min älskling. Då det kännts som vi glidit ifrån varandra, det är nog bara för att båda jobbar nu, och vi inte riktigt använder den övriga tiden för varandra. Så igår blev det våran dag, bara han och jag. Så vi satt och spelade en stund och sedan åkte vi på bio (älsklingen hade ändå ett presentkort därifrån sedan han fyllde år). Det var riktigt mysigt att bara åka ivög han och jag. Sedan när vi kom hem så myste vi framför tv:n en stund innan det var läggdags. Eftersom att båda skulle vara lediga idag så tänkte vi inte så mycket på vad klockan var och det var riktigt skönt.
Tror vi behövde en dejt, det stärker verkligen ett förhållande. Jag älskar den pojken så otroligt mycket, vill verkligen leva resten av mitt liv med han!!
 
 
 
Hoppas alla där ute hade en bra söndag!
 
XoXo Saara

Kommentera här: