Efterlängtade fredag!

Åh, nu ligger jag i sängen med tv på i bakgrunden och datorn framför mig och kollar runt lite och bara tar det lungt. Väldigt skönt. Det är min barn helg nu och den lilla, hon sover sedan några timmar tillbaka. Hennes humör har inte vart det bästa idag, hoppas det är bättre imorgon. Imorgon tänkte jag försöka kolla igenom mina saker på vinden och kolla om man kanske kan förska sälja av lite saker, eller om man ska kasta de.
Hoppas ni andra där ute har en bra start på helgen.
Juste, idag är det ju fredag den 13. Mig har det inte hänt något dåligt idag. Hur har de gått för er då? Något hemskt som hänt denna dag?
 
Ni får en bild på min lilla guldklimp idag.
 
 
 
XoXo Saara!

Kommentarer:

1 c:

det var en riktig otursdag för mig :p

Svar: Ja, usch stackare. Nu är det bara vila upp dig ordentligt :) <3
Saara

Kommentera här: