Underbara vinterland!

Älskar denna snö som vi har haft nu i någon vecka. Tyvärr så håller den ju självklart på att försvinna.
Men jag har i alla fall hunnit fotografera min bästa vän C nu när vi haft snö. Och jag har fått så fina bilder. Håller på att redigerar lite och kollar igenom alla bilder. Är ett par bilder.
Men ni ska i alla fall få ett smakprov, har bara redigerat den här bilden lite fort. Bara för att ni skulle få se en bild så snart som möjligt. Det kommer komma upp fler bilder inom kort.
 
 
Kolla in hennes ögon! Så sjukt fina!
 
XoXo Saara!

Kommentarer:

1 Angelica Bengtsson Fotografi:

Fint!!

Svar: Tack! =)
Saara

2 c:

Det blev jättefint :)♡

Svar: Tack gumman :) Håller på att fixa fler bilder :) lägger ner lite tid på dom så jag får till ljuset som jag vill ha :)
Saara

Kommentera här: